Społeczność Instagrama z miesiąca na miesiąc coraz bardziej się powiększa, a badania pokazują, że ludzie najchętniej obserwują marki poprzez ten kanał. To właśnie prowadzenie Instagrama pozwali pokazać ludzką twarz Twojej marki.
Przed stworzeniem strategii działań na Instagramie przeprowadzamy zawsze rozmowę z klientem odnośnie jego oczekiwań, pomysłów i planów odnośnie swojej firmy.
Kolejnym krokiem jest szczegółowa analiza marki - jej grupy docelowej, obecnego wizerunku, działań komunikacyjnych w social media, konkurencji, a także branży, w której działa firma.
Dzięki analizie możemy przygotować strategię szytą na miarę. Dopasowujemy ją do osobowości marki i jej wizerunku, by zachować spójność wszystkich działań firmy.
Z naszych zaplanowanych działań sporządzamy zawsze harmonogram publikacji by wszystko było uporządkowane, a klient nie musiał się o nic martwić.
Prowadzenie firmowego konta z autentycznym contentem i angażującą treścią jest bardzo ważne dla marki. Naszym celem jest pomaganie w tym markom i zbliżanie ich do swoich odbiorców.