Aby klient zapamiętał Twoją firmę musisz na każdym kroku pamiętać o jej spójnym wizerunku: wizualnym wyglądzie marki, jej stronie www i jednolitych materiałach promocyjnych, reklamowych.
Stworzenie kompleksowego wizerunku firmy pozwoli Ci zaoszczędzić czas i budżet Twojej firmy. Będziesz miał gotowy przepis jak odpowiednio stosować logo, kolorystykę oraz krój pisma na różnych nośnikach.
Posiadając usystematyzowaną identyfikację wizualną firmy możesz być pewny, że Twoja firma zostanie zapamiętana przez odbiorców. Przełoży się to przede wszystkim na jej rozpoznawalność w branży.
Spójny wizerunek firmy to nie wszystko, potrzebujesz jeszcze być o krok przed konkurencją. Dlatego stworzenie marki z pomysłem pozwoli Ci wyróżnić się na rynku i zwrócić na siebie uwagę klientów.
Jak to się dzieje, że patrząc na firmę wiesz, że jest profesjonalna i można jej zaufać? To wszystko dzięki odpowiednio zaprojektowanej identyfikacji wizualnej, która wydobywa z firmy cechy jej osobowości.
Ujednolicona identyfikacja wizualna pozwala na łatwiejsze dotarcie do klienta, trafiając w odpowiednie gusta konsumentów. Dzięki temu Twoja firma będzie miała większą możliwość zapamiętania przez odbiorcę.
Na identyfikację wizualną składa się wiele elementów. Najważniejsze jednak by były one ze sobą spójne, posiadały taką samą kolorystykę i krój pisma. Tylko wtedy klient będzie mógł zapamiętać na dłużej Twoją firmę.
Naszą podstawą zasadą, podczas tworzenia nowego projektu, jest indywidualne podejście do klienta. Każdy nasz pomysł jest zawsze poprzedzony analizą, by jak najlepiej zaprojektować identyfikację.