Budujemy długotrwałe relacje z obiorcami marki.
Brief pozwala nam dowiedzieć się o oczekiwaniach, pomysłach i sugestiach odnośnie projektu. Dlatego nigdy nie pomijamy klienta, bo to od niego uzyskujemy najwięcej informacji.
Zawsze zaczynamy od poznania wewnętrznych i zewnętrznych działań firmy. Przeprowadzamy audyt pod kątem komunikacji firmy, a następnie zapoznajemy się z celami biznesowymi.
Zebrane informacje ze wstępnej analizy zawsze zestawiamy z researchem rynku, na którym działa lub chce działać firma. To pozwala nam zaprojektować jak najlepszą strategię PR-ową.
Pomagamy budować długofalowe wizje marki i wybrać odpowiednie narzędzia do realizowania celów biznesowych. Dobrze zbudowana strategia pozwala odpowiednio wykreować wizerunek marki.
Tworząc strategie komunikacyjną, bardzo ważne jest precyzyjne określić grupę docelową marki. Pozwala nam to na dobranie odpowiednich narzędzi do komunikacji na linii marka odbiorca.
Kiedy przeprowadzimy research i określimy grupę docelową marki, wybieramy odpowiednią taktykę i narzędzia, przy pomocy których zrealizujemy strategię komunikacyjną.
Zawsze staramy się myśleć kilka kroków na przód, dlatego tworzymy plan działania, który pozwoli zapanować nad nagłą sytuacją kryzysową z udziałem marki.
Nigdy nie zostawiamy klienta samego, zawsze pomagamy do końca. Dlatego możesz być pewny, że przygotowaną przez nas strategię PR-ową wdrożymy za Ciebie.
Jeżeli chcesz zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, przygotujemy dla Ciebie kampanię wizerunkową. Stworzymy taką historię, która będzie odzwierciedlała wartości marki i wykreuje w oczach odbiorcy odpowiedni wizerunek.
Marki nie da się od razu stworzyć, jest to długotrwały proces, dlatego tak ważny jest stały monitoring wizerunku i kondycji firmy. Potrzebne są do tego wyspecjalizowane umiejętności i narzędzia, które zapewniamy swoim klientom. O każdym działaniu i rezultatach zawsze na bieżąco informujemy i wspólnie z klientami omawiamy wszystkie pomysły.
Jeżeli chcesz dotrzeć ze swoją marką do odbiorców, powinieneś zadbać o spójny wizerunek w mediach społecznościowych. Dlatego przygotujemy dopasowaną do marki strategię i pomożemy prowadzić profile w social media.
Obecnie content marketing to bardzo ważna część strategii dla marki. Tworzenie angażujących treści pomaga pozyskać nowych odbiorców, nawiązać z nimi bezpośredni kontakt.
Dla nas w content marketingu najważniejsze jest dopasowanie odpowiednich narzędzi, przy pomocy których będziemy rozpowszechniać treści. Nie stawiamy jedynie na blogi, ale tworzymy także poradniki, raporty oraz prowadzimy działania w ramach brand journalism.