Rozwiązania dopasowane do Twojej firmy.
Dopiero zakładasz firmę i potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu różnych działań? Przygotujemy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Kompleksowa obsługa pomoże Ci na początkowym etapie rozwoju biznesu.
Prowadzisz firmę, wydaje Ci się, że robisz wszystko tak jak trzeba, a jednak coś w niej nie działa prawidłowo? Pomożemy ustalić Ci jakie błędy zostały popełnione i naprawimy wszelkie nieefektywności.
Chcesz dalej rozwijać swoją firmę, ale nie wiesz jakie będą dla niej dobre następne działania? Przeanalizujemy na jakim etapie znajduje się Twoja firma i stworzymy strategię dalszego rozwoju.
Doradztwo Marketingowe jest kompleksową usługą, w której stawiamy na szeroką i partnerską współpracę z klientem w wielu wymiarach. W ramach takiego rozwiązania proponujemy nieco bardziej elastyczne i wielokanałowe podejście. W ramach jednej, comiesięcznej opłaty realizujemy szerszy i bardziej rozbudowany wachlarz usług, dopasowany do indywidualnych potrzeb. Takie rozwiązanie pozwala manewrować budżetem pomiędzy poszczególnymi działaniami.
Możemy przygotować nie tylko stronę www, ale także zająć się bieżącą obsługą, analizowaniem ruchu na stronie i na podstawie tego optymalizować stronę. Dodatkowo w ramach współpracy możemy przygotować takie działania, które pomogą w pozyskiwaniu ruchu i zwiększeniu ilości zapytań. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb.
Nie musisz się martwić jeżeli nie wiesz, jakie działania będą najlepsze dla Twojej firmy. Na samym początku przeprowadzimy audyt, na podstawie którego dobierzemy najlepsze rozwiązania, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu.
Na zwiększenie sprzedaży wpływa wiele czynników. Potrzebne są działania w ramach pozycjonowania, optymalizacji strony, a także wychwytywanie wszelkich nieefektywności.
Im bardziej Twoja firma, strona www, produkt lub usługa jest widoczna w Internecie, tym łatwiej pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.
Consulting pozwala stworzyć elastyczną ofertę, dostosowaną do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu budżet można rozdzielić na różne działania, które będą wspierać rozwój marki.
Bardzo ważna jest dogłębna analiza wewnątrz firmy. Często to właśnie tam leży problem firmy. Analizując aktualną sytuację firmy, będziemy mogli uporządkować jej strukturę.