Włącz się do gry!

Robmaf Poker

Podstawowe informacje

Robmaf Poker to pseudonim jednego z bardziej znanych pokerzystów w Polsce. Uczy on nie tylko gry w pokera, oferując kursy online dla graczy, ale także pokazuje jak mądrze inwestować pieniądze. Kolejnym krokiem w karierze Robmafa było zwiększenie rozpoznawalności na rynku anglojęzycznym. Naszym zadaniem było stworzenie strategii marki osobistej, zaprojektowanie identyfikacji wizualnej i uporządkowanie obecnego wizerunku.

  • identyfikacja wizualna
  • księga znaku
  • materiały reklamowe
  • personal branding
  • strategia marki

Inspiracje

Poszukując inspiracji do stworzenia logo, postanowiliśmy nie wychodzić poza silne skojarzenia jakie wiążą się z branżą pokerową. Zaprojektowany przez nas projekt, oparliśmy na symbolu talii kart. Dodatkowo chcieliśmy przenieść dynamikę gry i emocje jakie towarzyszą, stąd w sygnecie karty są rozłożone.


Każdy detal ma znaczenie

Logo firmy oparliśmy na logotypie i sygnecie. Chcieliśmy uzyskać jak najprostszą formę, dlatego zastosowaliśmy bezszeryfową typografię. Podkreśla to jednocześnie nowoczesność i profesjonalizm kursów. W sygnecie umieściliśmy literę R, która nawiązuje do nicku trenera. Był to ważny zabieg, ponieważ Robmaf posiada rozpoznawalną markę w branży pokera.


Kolorystyka

HEX:#FFFFFF
R:255 G:255 B:255
C:0 M:0 Y:0 K:0
HEX:#DA3C2E
R:218 G:60 B:46
C:9 M:91 Y:93 K:1
HEX:#252525
R:37 G:37 B:37
C:69 M:65 Y:65 K:70

Typografia

Aa
Montserrat Bold
ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVXYZ
abcdefghijklmnoprstuvxyz
Aa
Montserrat SemiBold
ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVXYZ
abcdefghijklmnoprstuvxyz
Aa
Noto Sans Regular
ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVXYZ
abcdefghijklmnoprstuvxyz

„Pierwszy raz zdarzyło mi się pracować z agencją, której pomysł na projekt od razu przypadł mi do gustu. Nie potrzebne były żadne poprawki, tylko od razu mogliśmy przejść do wdrożenia całej koncepcji.”
Robmaf
Założyciel Robmafpoker.com

Materiały reklamowe

Każda firma potrzebuje odpowiedniej promocji, dlatego tak ważne było stworzenie materiałów reklamowych. Naszym podstawowym celem było to, by były one spójne z całą identyfikacją wizualną firmy. Dlatego projekty oparliśmy na trzech kolorach czerwieni, bieli i czerni.

Wynieś swoją firmę na wyższy poziom!

Rozwiń potencjał, który w niej istnieje.