Blog

Blog

Zdobądź dodatkową wiedzę, jak zbudować silną firmę.

Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli jak dbać o reputację firmy

Mały błąd firmy może kosztować ją utratę reputacji wypracowaną przez lata, a w najgorszym wypadku odejście od marki wiernych klientów. Odbudowanie swojej pozycji na rynku nie jest takie proste i szybkie, potrzeba na to bardzo dużo czasu, dlatego warto mieć wcześniej przygotowany plan B.

Real time marketing – spontaniczność czy przemyślany plan działania?

Firmy szukają różnych sposobów na to, jak zwrócić uwagę na ich produkt lub usługę. Głowią się, w jaki sposób wypromować markę i zwiększyć jej sprzedaż. Czasem najprostsze, ale i najbardziej wymagające, rozwiązania leżą na wyciągnięcie ręki.

Czy brand journalism to nowy PR?

Zdobycie zaufania klienta jeszcze chyba nigdy nie było tak trudne jak teraz. Konsument nie ufa już tak bardzo reklamom sponsorowanym. Podobnie jest ze wzbudzeniem zainteresowania marką. Na rynku jest obecnie tyle firm, że muszą one mocno się starać by zatrzymać przy sobie klienta. Dlatego marki szukają coraz to nowych sposobów na to, by wzmocnić swój wizerunek w branży.

Projektowanie opakowań – 5 praktycznych porad

Czy kiedyś pomyślałeś, ile codziennie mijasz w sklepie opakowań na półkach? Może zdarzyło Ci się oglądać podobnie wyglądające produkty, kiedy nagle dostrzegłeś mały szczegół na jednym z opakowań i z zaciekawieniem po niego sięgnąłeś? A może kupujesz produkt jakieś marki tylko dlatego, że ma praktyczne zaprojektowane opakowanie, dzięki czemu mniej czasu tracisz na jego otwieranie?

Dlaczego firmy potrzebują public relations?

Ile razy zdarzyło Ci się przed zakupem produktu nowej marki czytać recenzje o firmie? A może pamiętasz wyjazd do innego miasta i poszukiwanie hotelu czy miejsca z dobrym, lokalnym jedzeniem. Co wtedy robiłeś? Czytałeś opinie innych osób? A czy wiesz co tak naprawdę stało za tym, że wybrałeś tę a nie inną markę? To właśnie jej dobry PR.

Ile kosztuje reklama w Google AdWords?

Chcesz dotrzeć ze swoim produktem lub ofertą do odbiorców firmy i zwiększyć sprzedaż? Zastanawiasz się ile kosztuje reklama Google AdWords i ile warto w nią zainwestować. Wiele firm zadaje sobie te sama pytania. Więc jaka jest odpowiedź?

Dobre logo, jakie powinno być?

Rola jaką logo pełni dla marki jest nieoceniona. Zazwyczaj jest to najlepiej rozpoznawalny element danej firmy, który nie tylko pomaga w znalezieniu produktów na sklepowych półkach, ale także niesie za sobą obszerny bagaż emocji i skojarzeń z daną marką. Jakie więc powinno być logo idealne?

Pozycjonowanie na długi ogon – dlaczego warto to robić?

Prowadzisz sklep internetowy, który nie sprzedaje? Masz za mały budżet, żeby wdrożyć pozycjonowanie na bardzo konkurencyjne frazy? A może nie masz pomysłu, jak wypromować swój biznes? Odpowiedź jest prosta. Należy postawić na pozycjonowanie na długi ogon.

Jak zbudować wizerunek firmy?

Mając świetny produkt nie sprzedamy go, gdy nie zadbamy o odpowiedni wizerunek firmy. To właśnie dzisiaj, kiedy w dobie internetu każdy może wypowiedzieć swoją opinię na temat marki, właściciele muszą zadbać o jej dobre imię.

Wynieś swoją firmę na wyższy poziom.

Rozwiń potencjał, który w niej istnieje.